joi, 4 iunie 2015

Cum sa renunti la fumat

Buna Ziua am inceput scrierea la acest blog cu speranta ca voi putea ajuta cat mai multe persoane sa renunte la un viciu la care se pare ca este foarte greu de renuntat. 
Vazand ca tot mai multe persoane incearca sa scape de acest viciu de a fuma am decis sa va prezint mai jos povestea mea , cum am inceput eu sa fumez si cum incep majoritetea adolescentilor tinerilor si cei care din curiozitate sau crezand ca este ceva frumos sau la moda sa Fumezi , ei dragii mei va spun ca este un obicei care nu este nici frumos , nici placut dar nici la moda nu mai este. Eram in bancile scolii cand am pus in gura prima tigara si cum fac mai toti adolescentii asa ziceam : Cine ? Eu? nu se poate eu ma las de tigari cand vreau eu , dar.. dragii mei cititori nu este asa asa ne place noua sa credem. 
Revenind la cum am inceput eu sa fumez pentru prima data continui cu mica mea povestioara :
Eram la bunici la tara cu soara mea  mai mare in vacanta de vara intr-o zi dupa masa merg cu ea pe malul raului de langa care nu era chiar departe de casa noastra cand am ajuns acolo soara mea care a inceput sa fumeze mai demult dar pe ascuns ca sa nu stie parintii nostri a aprins o tigara dupa care a tras cateva fumuri si a intins pachetul catre mine intrebandu-ma daca vreau si eu una . Eu curios de ce anume se regaseste atat de bun in acea tigare iau una si razand si chiar foarte emotionat o rog pe sora mea sa o apinda pentru mine, asa a fost inceputul vietii mele de fumator. Dupa acea tigara am inceput sa fumez zilnic la inceput cate una , doua sau chiar 3 tigari pe zi , pe atunci credeam ca o sa pot renunta in orice moment la acest viciu dar se pare ca ma inselam amarnic. Am inceput sa fumez tot mai des si nu imi mai ajungeau doua sau trei tigari pe zii am ajuns sa fumez din ce in ce mai mult dupa un timp au aflat si parintii mei ca fumez si va dati seama ca nu au fost de acord , m-au certat m-au sfatuit au inceracat prin toate mijloacele sa ma faca sa renunt dar eu am  
continuat si fumam pe ascuns .
        Dupa ce am facut majoratul la un moment dat m-a prins mama mea cu tigara si am inceput sa nu ma mai feresc deparintii mei . Asa am ajuns sa fumez zilnic tot mai mult depaseam un pachet chiar doua pachete de tigari zilnic.am continuat asa pana acum 2 ani . Acum  doi ani am decis sa ma las de tigari si de acest viciu urat mirositor foarte daunator sanatatii si de care toata lumea spune ca este foarte greu sa scape si este adevarat ca pana sa aflu un secret care o sa vi-l prezint mai jos chiar si eu eram convins ca este foarte greu sa nu mai fumez sau chiar imposibil . Adevarul este ca dupa ce am citit o carte m-a facut sa inteleg mai bine cum functioneaza creierul nostru uman si cum sa ne controlam subconstientul . La inceput cand am citit cartea am incercat sa il controlez prin fapte marunte iar dupa un timp mi-am dat seama ca as putea folosii aceeasi metoda sa renunt la fumat . Am inceput sa fumez la varsta de paisprezece ani o varsta chiar foarte frageda si am continuat pana la varsta de douazeci si sapte de ani in tot acest timp credeam ca a renunta la fumat este ceva aproape imposibil nu imi vedeam viata fara a fuma si nu credeam ca este posibil sa renunt.
 Acum pot spune fericit ca am reusit sa renunt la fumat dupa ce am citit o carte care mi-a inspirat o metoda foarte simpla de aplicat pentru oricine vrea cu adevarat sa renunte la acest viciu . Aceasta metoda functioneaza la toata lumea dar ceea ce vrau sa va spun este ca nu este o formula magica si nu poate fi dusa la bun sfarsit daca nu sunteti convinsi ca vreti cu adevarat sa
 renuntati. 
Pana sa aflu aceasta metoda am incercat de mai multe ori si prin diferite metode sa renunt dar toate au fost un esec si chiar nu aveau rezultate.Am cumparat la sfatul prietenilor si al prietenei mele si tigari elctronice din farmacii am incercat si faimoasele tigari electronice care multe persoane spuneau ca ma vor ajuta sa renunt la fumat dar nimic si asa am incercat plasturii aceia cu nicotina despre care se spune ca ajuta insa fara rezultate.
Singura solutie a fost cea pe care o sa o prezint tuturor celor care vor cu adevarat sa renunte la tigari. Eu persnonal acum ma simt o alta persoana ma simt mult mai bine simt altfel gustul macarii si al bauturilor simt ca sunt mai plin de viata si nu mai stau stresat ,banii care ii dadeam pe tigari acum ma folosesc de ei pentru alte activitati sau in alte intrebuintari care inainte ii ardeam si ii aruncam la cosul de gunoi ,
Dar mai important este ca atunci imi aruncam la gunoi si sanatatea care acum o ptetuiesc mai mult .


Daca esti convins(a) ca vrei sa renunti acum la fumat si o sa aplici tot ceea ce iti voi prezenta in materialul de mai jos si eu sunt convins ca vei reusi . 

Descarca acum materialul de mai jos :

Link 1Descarca

Link 2Descarca

   Link 3 Link Expirat

   Link  4 Descarca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu