marți, 9 iunie 2015

Simptomele de dupa ce te lasi de fumat

 Simptomele de dupa ce te lasi de fumat

Cel mai greu a fost sa scap de reflexul de a fuma. Prima tigara de dimineata, imediat ce-am facut ochi. Tigara de inainte de masa si cea de dupa masa. Tigara fumata inainte de bere, cea din timpul berii si cea de dupa bere. Tigara de dupa ce-am scris titlul articolului si pana sa incep articolul, cea de la mijlocul articolului si cea de la finalul articolului. Tigara dinainte de a iesi din casa. Tigara de imediat ce-am iesit din casa. Tigara dinainte de a intra in bar. In principiu tigara dinainte si tigara de dupa orice. Absolut orice.
Reflexul acesta a fost si este in continuare prezent si-mi da usoare batai de cap acum. Nu e la fel de puternic acum, dar inca este prezent. Cel putin atunci cand scriu e jale. Dar am inlocuit tigara cu, culmea, o pirueta.
Da, o pirueta. Scriu titlul articolului, ma ridic de pe scaun, deschid usa la camera, intru in bucatarie, fac o pirueta si ma intorc la scris. Ma strang plamanii dar, cand ma asez din nou pe scaun, trece nevoia de fumat. E singurul reflex care inca nu s-a estompat. Dar, cand vad ca am aproape 1.000 de pachete in 8 ani (ceea ce inseamna minim 20.000 de tigari cumva inteleg de ce. Dar urmeaza sa scap si de el.
Cat despre modificarile pe care le-a suferit organismul va pot spune urmatoarele:
– In prima saptamana am slabit doua kilograme, de la 74kg am ajuns la 72kg. Am recuperat apoi, am ajuns la 76kg in urmatoarele saptamani. Si m-am mentinut acolo.
– Dupa doua saptamani mi-a ajuns pulsul de la 164 la 92 iar tensiunea de la 19 cu 12 la 11 cu 8.
– Dupa doar trei zile de cand m-am lasat de fumat nu m-am mai trezit tusind pana vomitam. Acum nu mai tusesc deloc.
– Fac acum 10.000 de pasi pe zi intr-o singura sesiune fara sa ii simt, fara sa gâfâi sau sa-mi iasa ochii din cap.
– Urc doua etaje fara sa respir greu, fara sa oftez si fara sa ma plang c-am imbatranit si nu mai sunt in putere ca alta data.
– Am inceput sa simt mirosuri la chestii pe care le percepeam fade.
– Gustul alimentelor a inceput sa se simta altfel, mult mai puternic.
– Degetele si dintii mi s-au albit de la sine, nu mai au culoarea galben-maro pe care o aveau inainte.
– Am pofta de mancare acum, mananc la ore fixe, mananc mai mult decat inainte si am mai multa energie.
– Nu mai fac spume ca nu se fumeaza in tren sau in avion, nu mai am greturi ca nu-s locuri in restaurant decat la nefumatori.
Cred ca sunt mai multe beneficii decat am enumerat eu aici, dar eu am spus doar ce am simtit eu, nu si ce nu se vede (d-alea cu monoxidul de carbon din sange, sau ca a scazut probabilitatea de a face atac de cord sau atac cerebral) dar zic altii. Oricum, clar nu imi pare rau ca m-am lasat de fumat. SI NU PENTRU CA ACUM AM MAI MULTI BANI!
Chiar nu am mai multi bani acum. Am fix aceiasi bani pe care-i aveam si cand fumam. Atat ca acum i-am cheltuit pe altceva. Poate i-am cheltuit pe ceva la fel de inutil ca pachetul de tigari, poate nu, nu conteaza asta. Important este ca lasatul de fumat NU TE UMPLE DE BANI! Daca ai un salariu de 1.000 de lei pe luna si fumezi de 300 de lei iar la finalul lunii ramai, dupa toate cheltuielile, cu 15 lei, daca te lasi de fumat la finalul lunii vei ramane tot cu 15 lei. As putea sa-ti explic de ce anume, dar mi-ar mai trebui inca 2.500 de cuvinte. Adica exact cat am scris pana acum. Prin urmare te sfatuiesc sa ma crezi pe cuvant. :)
Lasa-te de fumat FARA ABSOLUT NICI UN MOTIV. Lasa-te doar pentru ca poti. Nu te lasa de fumat pentru ca-i plina tigara de cianuri sau alte chimicale. Nu te lasa de fumat pentru ca monoxid de carbon sau cancer. Nu te lasa de fumat pentru ca-i scump tutunul. LASA-TE DE FUMAT PENTRU CA POTI SI PENTRU CA VREI. Atat.
Si vei vedea ca-i mult mai simplu decat credeai.
Poti descarca de mai jos metoda mea personala de a renunta la fumat si cu siguranta vei reusi .

 Descarca metoda mea de aici:

Link 1Descarca

Link 2Descarca

   Link 3 Link Expirat

   Link  4 Descarca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu